Morgenstund har guld i mund.

                                             Sikke dog en dejlig dag at vågne op til.
                                                     Vindstille og sol på himlen.
                                            
                                             Jeg havde 2 minutter i morges hvor jeg lige
                                             nåede at svinge kameraet lidt rundt i haven.



Her er det knopurt, der er ved at vågne.



Denne knopurt hedder
Centaurea Dealbata.



Campanula


og akeleje-flor



lupin


Blå storkenæb


og et lille kig ud fra hytten.

God mandag.

8 kommentarer:

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Det ser helt eventyrligt ud... dejligt!

Unknown sagde ...

Så flott hage du har ,den blå storkenebb er helt nydelig. Det er nok mye lengre kommet der hos deg en her , fint å se hva vi har i vente.
Ha en fin mandag. Marit.

November- symra sagde ...

Ser at sommeren er kommet lenger hos deg. Her er det kjølig ,regnfullt og vind. Det står nesten stille i hagen. Hyggelig med en påminnelse om hva vi har vente..

Staudefeen sagde ...

Hvor ser det bare eventyrligt ud :-)

Hanne i haven sagde ...

Sikke dejlige billeder du har taget. Morgenlyset er på en eller anden måde så blødt :-)
Jeg er helt vild med din knopurt, er den virkelig rigtigt lyserød?
Og hvor er lupinen også dejlig :-)
Skønt at vi har fået så dejligt havevejr igen.

Giga sagde ...

Jak to miło patrzeć na ładny ogródek w promieniach słońca. Pozdrawiam

Trädgårdsflow/Garden Flow sagde ...

Vad härligt det ser ut i morgonljuset. Det är härligt att smyga ut i trädgården på morgonen. Du har det jättevackert!!! Hos mig har aklejorna inte riktigt slagit ut ännu... men snart så :-)

Tack snälla för din goa ord hos mig!

Kram
Charlotte

CuginaK sagde ...

Det er så dejligt, Lone. Sikke en fin Lupin - jeg elsker altså lyserødt, jeg gør :)

kh
Anne Mette